Řád internetového obchodu

Provoz internetového obchodu se řídí Obchodními podmínkami,   (jejich úplné znění naleznete na této stránce - klikni na podtržený text) 

 

- zkráceně a srozumitelně naleznete  nejdůležitější informace níže

PLATBY PŘIJÍMÁME POUZE NA ÚČET ( nikoliv HOTOVĚ) ,  PŘI OSOBNÍM ODBĚRU JE NUTNÉ ZAPLATIT NA ÚČET PŘEDEM 

 

DODÁNÍ ZBOŽÍ

* Dodací podmínky a ceny

NABÍZENÉ ZBOŽÍ MÁME SKLADEM - pouze vyjímečně, je zboží na objednávku,  tato skutečnost uvedena u produktu, popř. Vás po objednávce ihned  vyrozumíme.  

Zboží zasíláme prostřednictvím České pošty po celé ČR , na Slovensko , Maďarsko, Německo a Rakousko prostřednictvím společnosti Zásilkovna a následně pošty v daném státě  resp. přepravní společností GLS . Do ostatních států  doručujem po předchozí domluvě po upřesnění konečně ceny za poštovné .

Veškeré zde nabízené zboží zahrnuje DPH a ceny jsou konečné, za zboží zaplatíte cenu platnou v době objednávky.

Zboží většinou expedujeme ( v případě platby dobírkou )  do druhého dne od obdržení objednávky, resp. po zaplacení v případě platby předem na účet . Doba poštovní přepravy je závislá na flexibilitě a rychlosti jednotlivých pošt. ,  balík Do ruky  je většinou  doručen do 24 hod od podání - v prac. dny , ostatní doporučená psaní a cenné balíky většinou do dvou dnů . 
Zboží lze zaslat i expres ( EMS)  s garantovaným doručením do 2.dne (  i v sobotu ) . Objednávka expres je možná pouze po telefonu do cca 15 hod- na našem čísle uvedeném v KONTAKTU

 Opravňujeme si právu  neuzavřít smlouvu na dálku  ( neodeslat zboží) se zákazníkem,  který v minulosti porušil pravidla obchodních podmínek - nevyzvednutá dobírka apod, 

* Způsob dopravy a platební metody

Zásilky  zasíláme prostřednictvím  České pošty . V případě dopravy na dobírku zaplatíte peníze za zboží až při jeho převzetí.

Zboží je možné zaplatit i předem převodem na bankovní účet  MBank. Výzvu k úhradě, která obsahuje potřebné platební údaje (částku, číslo účtu a variabilní symbol), obdržíte e-mailem. Způsob dopravy a platby zvolíte při vyplňování objednávky, pokud vyberete nevhodný způsob, jímž nepůjde zásilku odeslat, budete emailem vyrozuměni.

Doručení - prostřednictvím České pošty nebo přepravní společností DPD

 

-doporučená  zásilka - 69 Kč- menší zásilky do hodnoty 500 Kč dle podmínek České pošty

- balík Do ruky - s dodáním 24 hodin od podání- 85 Kč

- SPD privatze na adresu - 85 Kč

DOBÍREČNÉ    se připočítává 40 Kč

PLATBY V HOTOVOSTI NEPŘIJÍMÁME

ZÁSILKY NA  SLOVENSKO 

MÁME ÚČET ZŘÍZENÝ U SLOVENSKÉ BANKY , možno platit převodem v EUR bez bankovních poplatků . Ušetříte cca 4 EUR. Podklady k placení V EUR zašleme po přepočtení objednávky. 

 

1. ...SNÍŽENÉ CENY PŘEPRAVNÉHO - NOVÝ ZPŮSOB DORUČOVÁNÍ - zásilky odesíláme vždy v úterý  ( pokud se jedná o den pracovního volna, odesíláme následující pracovní den ), odeslány budou všechny objednávky, které byly na účet uhrazeny do tohoto dne- včetně dne odeslání , dodání max. do 4 dnů 

1.1 dopravné... pouze 3 EUR - zásilku si VYZVEDNETE osobně na předem vybraném výdejním místě na SLOVENSKU- viz seznam 

-  příjemce po odeslání zásilky obdrží emailem informace potřebné k vyzvednutí zásilky - zásilku možno vyzvednout jen se znalostí potřebných kodů nejen adresátem - záleží na Vás koho vyzvednutím pověříte

1.2. balíček odešleme prostřednictvím Slovenské pošty na Vaši adresu-
do 1 kg- 5 EUR
- 1- 2 kg - 6 EUR
- 2- 5 kg - 7 EUR
* POJIŠTĚNÍ hodnota nad 40 EUR ..+1 EUR příplatek


2. V PŘÍPADĚ VAŠEHO ZÁJMU I NADÁLE ODESÍLÁME DENNĚ BALÍČKY prostřednictvím České pošty nebo kurýra  - doručení na Slovensko do 2-4 dnů dopravné  8 eur 
 

při objednávce nám, prosím, sdělte vybraný způsob dodání .                                                       

 

Zboží je možno vyzvednout bez poplatku též osobně na adrese- Radnice u Rokycan, Nádražní 471, expediční náklady neúčtujeme. Pokud zvolíte osobní odběr, je potřebná předchozí domluva.

U zásilek po ČR, kde hodnota zboží přesáhne 3500 Kč   a do ostatních států 200 EUR je doručení zdarma, není účtováno žádné poštovné Pokud se rozhodnete část vyfakturované zboží vrátit a hodnota zboží nepřesáhne požadovanou hranici k doručení zdarma ,bude Vám poštovné naúčtováno dodatečně a odečteno od částky , která se bude vracet na Váš účet.

 

* Záruka vrácení peněz

Pokud je kupní smlouva uzavřena pomocí prostředků komunikace na dálku (v internetovém obchodě), má spotřebitel v souladu s § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo bez udání důvodu odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží (v případě, že předmětem kupní smlouvy je několik druhů zboží nebo dodání několika částí, běží tato lhůta ode dne převzetí poslední dodávky zboží). Odstoupení od kupní smlouvy musí být prodávajícímu odesláno ve lhůtě uvedené v předchozí větě.
V případě, že si spotřebitel přeje dle předchozího odstavce odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14 dnů, kontaktuje prodávajícího , nejlépe písemně na email info@detickov.cz a uvede, že odstupuje od smlouvy . Do zásilky spolu s vráceným zbožím vloží kopii faktury a číslo účtu pro vrácení peněz. , peníze je možné vrátit pouze převodem na účet
Odstoupení od kupní smlouvy může spotřebitel zasílat mimo jiné na adresu provozovny prodávajícího
V případě, že kupující dle přechozích odstavců odstoupí od smlouvy, vrátí prodávající peněžní prostředky přijaté od kupujícího , ponížené o manipulační poplatky vzniklé s vrácení zboží , do 14 dnů od odstoupení od kupní smlouvy na účet kupujícího . Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než mu kupující zboží vrátí nebo prokáže, že zboží prodávajícímu odeslal.
Ustanovení zákona o odstoupení od smlouvy ve lhůtě 14 dnů však nelze chápat jako možnost bezplatného zapůjčení zboží. Spotřebitel v případě využití práva na odstoupení od smlouvy do 14 dní od převzetí plnění, musí prodávajícímu do 14 dnů od odstoupení od smlouvy vydat vše, co na základě kupní smlouvy získal. Pokud to již není dobře možné (např. v mezidobí bylo zboží zničeno nebo spotřebováno), musí spotřebitel poskytnout peněžitou náhradu jako protihodnotu toho, co již nemůže být vydáno. Pokud je vrácené zboží poškozeno jen částečně, může prodávající uplatnit na spotřebiteli právo na náhradu škody a započíst svůj nárok na vrácenou kupní cenu. Prodávající je v takovém případě povinen vzniklou škodu prokázat. Prodávající spotřebiteli v takovém případě vrací jen takto sníženou kupní cenu.. Manipulační poplatek při vrácení zboží účtujeme ve výši zaplacených přepravních nákladů , tzn. že výsledná vrácená částka se rovná ceně zboží bez poštovného .

 

Plavky s výztuží posílejte výhradně  v kartonovém obalu, zaslané v obálce nebudou přijmuty.  

Zboží vracejte spolu s kopií faktury na adresu SKLADU 

ADRESA PRO ZASLÁNÍ ZBOŽÍ PŘÍ VÝMĚNĚ, REKLAMACI ČI VRÁCENÍ ZBOŽÍ


KROUPOVI - detickov.cz

RADNICE U ROKYCAN 471

338 28

. Neposílejte balík na dobírku. Pojistěte ho na odpovídající částku pro případ ztracení při přepravě. 

 

* Výměna zboží

V případě, že jste obdržel/-la v důsledku nesprávného výběru výrobek, který Vám nevyhovuje svou velikostí nebo střihem, zašleme jinou Vámi vybranou velikost nebo jiný výrobek, který si z naší nabídky vyberete. Poštovné si zákazník při výměně nebo vrácení zboží hradí sám.

Pokud by se stala chyba z naší strany, omylem odesláno jiné zboží než objednané, náklady na poštovné úhradíme na obou stranách v plné výši.V případě výměny z důvodu chybně zvolené velikosti je zapotřebí uhradit nové poštovné za odeslání zásilky ve směru k zákazníkovi

V případě, že žádáte o výměnu zboží , zašlete nám výrobek bez známek užívání, nepoškozený, v původním obalu spolu s kopií faktrury zpět. Při zasílání výrobků zpět zvolte  vhodný obal, aby při přepravě nebyl výrobek poškozen nebo pomačkán. Zboží poškozené při přepravě v důsledku volby nevhodného obalu nelze vyměnit nebo za takové zboží žádat vrácení peněz...

 

* Záruka a reklamace

Záruka začíná běžet dnem převzetí výrobku spotřebitelem. Na zboží je poskytována záruka 24 měsíců stejně jako v kamenném obchodě. Prodejce odpovídá za všechny vady výrobku, které má zboží při převzetí kupujícím nebo které se objeví v průběhu záruční doby. Nevztahuje se pak na vady způsobené běžným opotřebením, nešetrným či nevhodným zacházením nebo mechanickým poškozením. Při praní a čištění textilu  respektujte prací symboly uvedené výrobcem na etiketě,

Reklamaci je možné uplatnit poštou i osobně. Náklady na dopravu výrobku k nám hradí zákazník, zpět k zákazníkovi hradíme my.  Vždy je třeba připojit reklamační protokol- popis vady, kopii kupního dokladu - faktury a kontakt na Vás. Každou reklamaci vyřizujeme co nejrychleji , o jejím průběhu bude zákazník vyrozuměn. Drobná změna dezénu je vyhrazena.

- Záruka se nevztahuje na vady vzniklé nesprávným použitím ani na případné škody v důsledku toho vzniklé, pokud takové použití není obvyklé a na závady vzniklé opotřebením- vyblednutí barev na slunci nebo při koupání nebo nepřiměřeným zacházením - vytržené druky, utržené jezdce zipů apod.

V žádném případě nelze zaměňovat záruční dobu s životností výrobku.
Zjistíte - li závadu, je potřeba ji neprodleně ohlásit prodávajícímu a výrobek předat k reklamaci - přestat jej používat. V případě, kdy bude výrobek používán s vadou , pozdější reklamace je vyhodnocena jako neoprávněná .

Úplné znění reklamační řádu Reklamační řád

 

 

* Ochrana osobních údajů

Veškeré osobní údaje, které jsou nám svěřené, nebudou bez Vašeho souhlasu poskytnuty třetím osobám ani jiným subjektům.

* Zrušení objednávky

Objednávku můžete stornovat  telefonicky na čísle uvedeném v kontaktech , v případě, že zásilka nebyla odeslána.  Připravte si číslo objednávky. 

PŘÍSNÝ ZÁKAZ KOPÍROVÁNÍ FOTOGRAFÍÍ A TEXTŮ BEZ SOUHLASU MAJITELE  DLE AUTORSKÉHO ZÁKONA